Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij King Pizza Niel - Matenstraat. Meer weten? Ontdek meer
Wim
22 jun 2026 om 1:52
Het eten is altijd lekker en goed. De spicy cheesy potatoes zijn geweldig. Ik werd gebeld omdat er een voorgerecht in m'n bestelling niet mogelijk was en kon zonder probleem iets anders in de plaats kiezen.
Gert
14 jun 2026 om 18:22
Heel lang gewacht. Tenders vergeten, nageleverd. Beloofd drankje ter compensatie niet gekregen. Tenders weinig... Duidelijke offday voor King Pizza; normaal ben ik fan.
Frederique
13 jun 2026 om 22:29
besteld om 19u45. volgens bestelbon geleverd om 20u15 ?!?! chauffeur stond aan m´n deur om 21u50. 2u moeten wachten op´levering ?! lookbroodjes waren koud, pizza en chickenbox lauw..
chayenne
10 jun 2026 om 21:44
Ik had de verkeerde pizza besteld - mijn eigen fout maar ondanks heeft de zaak en nieuwe geleverd! Snel geleverd. Dankjewel voor de aanpassing. :)
Silke
8 jun 2026 om 8:30
lievelingsrestaurant op takeaway. altijd lekker, optijd en regelmatig zelfs voor de aangegeven bezorgtijd. altijd vriendelijk. bestel hier al jaren. top!
Maria-Laura
30 mei 2026 om 23:06
Heel lekker, maar meer dan 2u moeten wachten, verkeerde pizza ontvangen, de bezorger is juist vertrokken is een excuus want een traject van 5min duurt plots 20min. Jammer want het is wel lekker.
Mike
25 mei 2026 om 22:20
super lekker eten echt aanrader dit
Wendy
25 mei 2026 om 17:52
heel lekker en vers.
jayvon
25 mei 2026 om 8:58
Cancelled and dont see my money back
Sandy
16 mei 2026 om 20:11
snel bezorgd. 1 ding vergeten zodat er 1 persoon geen eten had . Restaurant gebeld maar ineens dicht wegen technische storing.Op mails ook geen reactie . Hebben pizza moeten bestellen bij een andere pizzeria voor die persoon . Geld kwijt en geen eten ...
Liesbeth
9 mei 2026 om 8:01
Super snel klaar, als je belt dat je te laat zal zijn zetten ze het nog even opzij en steken het in de oven als je er bent zodat je toch warme pizza hebt. En vriendelijk voor kinderen. Heel tof en lekker!